Thursday, 9 July 2009

"relaxing cycling" report

Time 9:30 - 6:30 Length 45km People joined 3 花絮~~ 1)「一個鐘學會游水,半個鐘學會溜冰,單車?3個字都識啦!」 之後有人5分鐘識左,有人一個鐘都未識…… 2)學唔識的那位……踩左小小竟然話要轉4輪車! 不過依然慢過其他人…… 某呀嬸:「唔係呀嘛?!?4轆都捱到吐露港咁勁?」 呀嬸2:「你唔佢推車架?!?」 3)楠:「呀~中左葉子飛刀。」 紫欣:「baka.只是別人剪草罷了!」 wait! I'm not an idiot!! (Cirno's perfect Maths Class~) 4)「你……」 「嗯?」 (收音機:某DJ岩岩好話,"廢話!") 「……」 「你左手……」 「我左手曬親呀嘛……我都知。」 「左手較高波呀傻仔!上斜路啦!」 5)「小心……咪趴街呀~」 「跌低左最多車扁耳仔~」 (音響單車:當晚與你記住流水聲 今晚站在大地自己傾聽~~) 「咕咚。」 某人趴街,傾聽去了。 還好,沒被車到耳朵! 6)「喂?一陣講,等陣先?」 又一陣衝刺。 「喂?……」 這個少年一手控車一手聽電話…… 「咕咚。」 又一個少女趴街。 「點解人地可以一手控車一手聽電話我唔得ge……嗚嗚……」 7)奪命斜路……警方係中間加左防撞柱。 有架單車卡左係防撞柱同石壆中間,打橫攔住晒,動彈不得。 「哇--」一架單車俯衝下去,勢既成,不可收回。 「Bravo!」 一下撞過去,只見連人帶車凌空轉左360度,平安無事的衝過隧道。 只是……原本衝下去的那架又卡住了。 8)某人大尾篤見到索女。 楠:「駛唔駛比佢MSN你?」 某:「唔駛啦……我驚……比佢D supporters打……」 ======================================= 又識到new fds 同我差唔多速度的還有一隊車隊 不過當然唔係叫車神艦隊啦! 各位令仔令女大家好 =D

No comments:

Post a Comment