Friday, 24 July 2009

Day 3 @ Book fair

兩天工作後,今日終於係free time 買書~ 拎到彭志銘、李怡同鐘祖康的親筆簽名,好開心 題外話:當我拎住個working pass 四圍hea果陣 見到傳說中ge o靚模KAMA (各位小宅係咪好妒忌我呢 XD 今日佢個簽名會名額比人爭到咁激~) 不過澄清一點就係,我冇買寫真,同埋我係反o靚模入書展架~ 九把刀的簽名會我遲左到 T3T 今年安排都OK (HKCEC)入面唔駛排隊 一入去買飛 (by observation, 當然我唔駛買!) 就入得 分成Hall 1(A-E)(1/F)同(3/F)的Hall 3(B-E), Hall 3 (F-G), Grand Hall (food court) 2個Hall3中間的地方亦成為public area, 睇落大左 Food court?唔好提啦…… 食埋D唔係人食ge野! 某個攤位真係好XD 「中文,英文,奧數都有~」 「中文,英文,數學,常識,(細聲問:有冇其他科?),eh...都有~」 「古代四大文明,包括埃及,印度,同兵馬俑」 另, (especially to fatmon), 在攤擋混了2, 3天,連隔離檔D令仔令女都識到~ XDDD

No comments:

Post a Comment