Saturday, 2 May 2009

2-5-09

尋日同fds踩單車 大圍~>大尾篤~>水壩來回~>粉嶺~>大圍,60km。 原來大埔去粉嶺不只3km,但也不是遙不可及 海濱公園落去,轉右,見到太和的路牌,再直行就到 冇去中大,冇左爆斜路feel,不過60km真係唔少野 下次就要挑戰80km,maybe粉嶺->粉嶺公路->屯門! 踩完,成日人行唔到咁滯(事後抽筋) 另外某人話係吐露港公路段見到我地~ sorry miss左^^ ================================ 「搶錢」 我地租果陣佢一口開價$60 我地拗到$50... 不過呢,我地拎車果陣.... 見到一大堆人租! D大隻佬居然開價$80囉……簡直係搶錢,坐地起架 佢claim that係「老細冇啦啦俾ge order」Orz ================================ 一萬字達標,but 故事未完.... ... 「怎樣?想好了沒有?」少女開始露出不耐須的表情。 「嗯……」「那我們就開始吧!」 騎了上單車的少女,就像添上了對翼一樣,眨眼就無影無蹤。 我想:好快!這是車隊的實力……? 我也只好爆速追上,但又不能太快,因為…… 幾分鐘後。 我氣吁吁地道;「呼……是一百零二米……」 少女閃過一絲驚訝的神色,道:「你怎樣數的?」 「很簡單,」我指指前面籃子裡的袋,其中的肩帶有一部分明顯地磨黑了。「如果這條帶接觸到轉動的車輪會怎樣?」 「嗯……肩帶會被撞飛呀。」 「每次撞起肩帶,都會發出『嚓』一聲,所以我們知道撞兩次之間的時間。如果我們知到我們前進的速度的話,要計算距離一點也不難!」 「那……你為甚麼可以一邊踩那麼快?」少女托著腮問,煞是可愛。 「……」 「那就代表你有入隊的資格嘛~跟我來吧~」說罷,拉起我的手,單車也不要就走了。 車裡的那個死黨當然是目瞪口呆囉。 而我,對那個來試我(還是來耍的)的少女,忽然有種異樣的感覺。 (400字)

No comments:

Post a Comment