Monday 20 April 2009

20-04-09

我實在不明白,學校可以出去拿獎的的多不勝數 為何只派我一個出去? 反正又未到蜀中無大將的地步,何須有保留? 為何不讓後起之秀拿經驗? IMO prelim,只有經過不停失敗,嘗試,才可以觸到IMO的大門 就我一個人過去,留到的絕對不會是面子 只會被同儕看低--一間擁有強勁數學傳統的學校只派一個人來參賽?笑話。 剛讀完 致命的均衡 (A Fatal Equilibrium),用經濟學來說,這是代價遠高於利益的做法! 唉............. 我再讀Pure maths,教學弟們奧數拎獎,又有何用? 一直很想打篇Extra note- Curvature Analysis,可是很難解給大家看 - - 如何證明regular n-gon, n>6的有negitive curvature?

2 comments:

  1. 加油呀!IMO雖然係好難,但係,加油啦。我覺得老師唔揀其他人去IMO應該有佢既原因既‥‥不過,唔好咁介懷啦,可能老師覺得佢地要磨練多D先去參加IMO呢‥‥‥


    我留左言呀,係咪好乖呢?XDD

    ReplyDelete
  2. 佢話派唔夠勁ge人出去會做到好沮喪...
    ↑unreasonable!!!!

    不過佢始終俾我說服佢出多幾個 :P

    ReplyDelete