Thursday, 2 April 2009

2-4-09

OPEN DAY! 首先要多謝好多人…… 多謝馮卓賢!特登拎3本pure maths俾我…… 多謝Elaine&Sunny!你地同我一齊同parents講D project…… 多謝Small Ice! 你幫我拎到透明dice sovenoir…… 多謝Ivan!你幫我拎到6條dice sovenoir…… 多謝秋姐!俾我拎多條dice sovenoir……XD 多謝Ms Ma!請我地食飯…… 多謝Julian&Fatmon!陪我係LS room…… 見番D project,感觸良多~ 「呢D係我地F.1時做的project。題目自定,不過要compare East West/Past present……」 「呢邊就係我地F.2時的project,可以用不同媒體做report……」 「呢到就係我地今年做的Science investigation……我地係Phy Chem Bio搵問題,用實驗探索……」 另外今天又砌了個Sponge Model(3D 1階碎形),72 unit~ 很多東西一言難盡……等我再想一下…… 另外,我不明白為甚麼很多人總是摺/拼錯Sonobe unit,可能是因為網上教得不好,所以自己做了份教學,po-exam也會教人 xD

No comments:

Post a Comment