Sunday, 8 March 2009

7-3-09

順帶一提,一萬字之7係第300篇文 今日係保良局第二堂,開始記得大家的名字 王*初,李*榮,陳*淳……! 一個又一個生動活潑的影象出現在我眼前 陳某人把聲依舊悅耳,只是現在變成了說蠢話……? ↑↑關於x+x-3的分case...~ 比吳老頭子好多的還有看起來嚴肅,教起來正過呀look(晨光第1線?)的馮sir 好正的例子: (1)同餘系統有傅遞性,好似我有錢過你,你有錢過佢,咁所以我有錢過佢 呢個性質好special架,唔係道道都有 就好似我打低你,你打低佢,我都未必打得低佢啦! 又例如呢,曼聯打低利物浦(係咩?),利記打低車仔,不過車仔又可能打低曼聯! 淺淺的test,滿分 (遲D post details=])

No comments:

Post a Comment