Wednesday, 25 March 2009

25-3-09

對日記的熱情似乎又告一段落…… 100%對不起關愛老師~「偶像」一文拖了那麼久呢~不過我也作不出 XD 南海十三郎真係正 xDD 某:果邊有靚女呀! 南:唔係呀,一般啦,庸脂俗粉。 (中國正處於內憂外患,中國充滿著一般庸脂俗粉……)XDDD 同某公園比好多了(公園:怒~!) 人間有情 : http://www.youtube.com/watch?v=jBHd0Myqsuk Miss Ma 出奇不意地SEA了 好彩呢排做數多記得 Pyrmaid - base is a polygon ; triangles as lateral, remaining faces and they all meet at a point call vertex. Sides except base is called slant edge, pyrmaid with equal slant edge (projection of vertex on the center - Fermat point of triangle / circumcenter of concyclic polygon / point with equal length to vertexs) is called right pyrmaid. Geog test - easy fill in and LQ, horrible map reading (Zorbak : EbIL!) ..... 少女:甚麼?!要我去數電線杆啊? 楠:白癡啊~我也會數啊,怎樣可以比? 本人:我…… 少女:給我想過別的再回來!不然你給小心些(冷笑) ……

No comments:

Post a Comment