Tuesday, 17 March 2009

18-3-09

暴走三一八~~baka baka~ 今天是Day 7, 也意味著變態兼剌激的地獄旅程即將開始 VA! 我如果冇亂間線ge話有96 ga T3T 遲D影番出來 Quick Stekch 我覺得Steven個post好正 亦都好難畫 lunch... 我發現冇PE衫 借到件汗衫 好彩Gary救左我呢 PE 跑九分鐘,未fulfill跑步魂ge我只係係到hea跑 21圈(俾人計左20 only)都OK啦 fatmon 依然差小小先0.5分(笑) 之後竟然有Volleyball Assessment囉…… 我打Steven/Simson/Victor D 拋波都可以打到底線,不過Fio D波就太@$^&#*啦 經過3小時體力勞動,番到屋企對腳廢左,又集中唔到精神…… 我仲未背simple&polyatomic ions.... ======== 集中唔到精神,打唔到Osu!... Max300[light] SS唔到double time/flashlight Pompii[normal] S唔到hardrock... #450~!!(Cirno: baka.)

No comments:

Post a Comment