Monday, 23 February 2009

23-02-09

奉天承運…………校長召曰?!? 林sir今日唔講我都唔知 原來「奉天承運,皇帝詔曰」係明清以來先有 朱元璋係平民出身,怕做皇帝俾人詬病,所以作左呢句 此奉天不同彼奉天,奉天承運,即天指意我繼承國運,天意也。 奉天,即清女真盛京,今瀋陽,東三省重鎮…… 奉系首領張作霖故鄉奉天,所以叫奉系……~ (中史只係講軍閥,扯到好遠~) 西史,繼續Rusty's Perfect History Class 軍票、磯谷廉介(我寫個磯字似林sir XD),田中久一…… 下次記得躬"弓"要90度~~XD --------- 睇左大半黑靈1……感覺上就係呃錢 其實佢個內容實在平平(甚至有小小似HP),文筆還是有點(明顯的)生疏之處 不過封面插圖真係靚到爆!天使出版就有呢樣好。 (另,feel唔到卓凌楓有戀妹的傾向,4種直接描寫+2種間接描寫完全欠奉) -------- 要我教Trigon?有點殘忍說(露出卓凌楓樣的微笑) 結果我係書堆入面連續睇左幾本Trigon書,當然以數學史為主 -Trigonometric Delight by Eli Maor -Smith, History of Mathematics vol.2 -Chase, Rhind Mathematical Papyrus -e, a story of number, also by Eli Maor 以上幾本應該可以將三角學的基本應用(史)概括晒 特別係3-D Trigon (古埃及)到球面Trigon(中世紀)到平面Trigon的三線應用 (微積分都可以學理添!Taylor expansion, Dirichlet integral, 複三角學,,......←←超級殘酷兼可惡的course) -------- Osu!越來越多人 我一晚跌4 5位 不過靠首Sweet Darlin' [Normal] S左有7百幾萬上到#586 看以下的Last play 1m - Tamura Yukari - Sweet Darlin' 7,754,138 (S) 6m - Tamura Yukari - Sweet Darlin' 4,714,250 (A) 18m - Tamura Yukari - Sweet Darlin' 3,798,108 (B) 44m - Taiko no Tatsujin - Angel Dream 1,418,706 (A) 53m - Cascada - Every Time We Touch 1,021,296 (S) 你發現分數三級跳咁上 xD James' ex果然有用!

No comments:

Post a Comment