Thursday, 19 February 2009

19-02-09

每日以沒事概之,太無聊了。 反正今日係3A難得的安靜日字。 第一、二堂係Phy Lab冇野做,不斷傾計~ 不斷提起"壽司"呢樣野…… 點解? 因為林sir(XD):點解中國近百年會俾日本蝦?因為中國係冇餡壽司(一舊飯)!當你成日食壽司,要記得佢入面ge唔係芥辣(搞gag?),係中國人的血同淚!!三千萬血債!!!... (以上對白一路講一路fing我個水樽,結果支野起晒泡唔敢飲=3=) 另一句就係~「學中史,最緊要係~通!!上下要~通!縱橫也要~通!讀中國史也要讀世界史,東南亞史,日本史!!! …… 中文堂,破天荒地睇左英文戲,講文章如何開頭~ 數學堂我去左後面坐,發現真係集中唔到聽ge...做ECA時傻左用angle sum of triangle而冇用 ext. angles of triangle~ History堂…… Remix歌有著名的 Cirno's Perfect Math Class 那, 呢堂應該可以算做 Rusty's Perfect History Class 了!!!!! 100%正說~ 原來68年前的香港,"灣"真係"灣",金鐘冇金鐘…… 金鐘,英文名為Admiralty 頭2個音節的意思係"海軍",成個即係"海軍部" 傳說船塢之內有一個金色的鐘,因以其名(不過蔡sir的說法是「唔知點解」) 今日播左段片,係佢用十幾(英)鎊係人地博物館買的。 段片原本拍於1942~43,吹噓日本偷襲珍珠港同攻陷香港,並迫外國人入劇院睇呢段片 片中的英文極爛(因為係日本人講ga),片尾好神奇咁有隻鷹…… 睇完,蔡sir就show佢行山行要塞的相,主要係金山、城門同淺水灣 城門碉堡(麥理浩徑第六段末)果到好荒廢不過又睇落好好玩說 一個個乾涸的ruins入面有血字;墨書(唔係dictation!),報紙(1937年5月),塗鴉(手痕?),紅色大大隻的不知明昆蟲(外星生物?),石屎,子彈,廚房廁所不計其數,仲有I.I.(Illegal imagrants,非法入境者) (的痕跡?)~! 執到好多子彈~仲有"索索"聲的火藥,Prof: 你想謀殺我呀?送粒有火藥的二戰子彈俾我。 今日唔知點解提起左好多次"燴蕃薯"……因為乾草多?!?(明明今日落雨!) 放學打volleyball+去library (哈~俾你發現到XD你敢話佢係咩小心我KO左你~) 發現我對foundamental的Calculus冇乜乎說~ ===== 呼~今天說了好多 因為今日係"Special Day" =] .... (某人:一萬字呢?!?) ........

No comments:

Post a Comment