Monday, 16 February 2009

16-02-09

*seriously headache* 平靜的一天 "神父"真係幾神父下 遲交都唔扣分,正~! VA Roman書法,我發覺我終於開竅啦 PE堂,俾人叫左出去做示範,luckily地打到 >///< Library.....我搞錯左orthocenter/circucenter (ortho- 即正直(Greek),所以orthocenter一定係Altitude~!) 多謝Avery Ching給我的notes xD -------- Osu!……James同Darri要走? 講真佢地做的beatmap真係好唔錯 更重要係離開spacing的框框~ 正是Osu!中期的代表人物 佢地走,即係Osu!走向衰落!? [Saturos走左,James, Darri走埋,Al都走ge話我都好難再玩T3T]

No comments:

Post a Comment