Saturday, 14 February 2009

14-2-09

祝天下有情人終成眷屬…… 成雙成對雨中散步很浪漫?一點也不! 我恨死中大的無情雨啦!! 最可愛的還是我的組員…… 男仔有Terry有Lampard 女仔有Shiki cos, 有stage model(中三咋喎!正~),有著到同我筆下一樣XD(參考一萬字之二) 助教也很可愛。 助教:有不明白的嗎? 同學:…… 助教:唔駛咁謙喎…… 同學:…… 助教:我知你地有禮貌……唔駛咁呀嘛? 同學:…… 助教:俾我反應…… 少女(勁串):Refer to Game Theorey and Prisoner dilamma, we shouldn't talk to maintain lowest loss. 同學大笑,可憐的助教:唔駛俾咁大反應喎~ Prof. RC 都幾好,不過永遠講"5"都有口吃XD 入房會"Bang"門,勁大聲的 xDDDDD 今日冇時間,講住咁多先>3< -------------- 知唔知為何maintain lowest loss? 少女有2選擇:answer/not answer 助教有2選擇:答/反問 俾人反問的value係-1 佢答ge話有讚你就1,冇讚就0,因此為0.5 就expected value來看不發言是比較好…… 當然呢種問題冇pure stragety equilieum啦~所以不存在(x,1-x)的策略~

No comments:

Post a Comment