Thursday 8 January 2009

English+Chis.

果然~逃唔過英文的魔爪~passive voice死左 可惡的last month..... ---------------------------------------------- 英文 使用 Reported speech佯攻! 效果顯著! 我方 傷害 20HP! ---------------------------------------------- 中史`~~~(放炮) 有林維喜係天上之靈 有林伯特踢波的功力 有林英傑係禮堂守護 大獲全勝~! MC+fill in+人物應該只係扣左3分~!! ---------------------------------------------- 我方 使用 中史守護! 我方 防禦和特防提升了兩級! 中史 使用 和坤計數題! 效果不大…… 我方 損害 2HP! ---------------------------------------------- 仲有4科…… 同人鬥History[+2.5],EPA[+6],Phy, Che, Maths[-8] (讓8分)[-8]好似車仔對打比郡好驚衰左就"lor"爆囉~~ 不過如果W左咁就……(笑)

3 comments:

  1. 係 reported speech 果度 last month 呀, passive voice 都冇 = ="

    ReplyDelete
  2. (笑)你放心啦。我會拖埋你落水一齊作文ga~~~XDDDD所以唔好咁大意‥‥‥(笑)

    ReplyDelete
  3. 係呀哈哈
    冇passive voice....
    改番~~

    ReplyDelete