Thursday 29 January 2009

評「納米世界」

會心微笑看完「納米世界」卻對結局的不完整感到惋惜,彷如I-IV弦的結束,又帶出師未捷身先死的遺憾…… ***** 嗯……怎麼說好呢 以下係我參考左唔少CM得出來的結論 納米世界,就此題引伸出來的文章,的確很有趣。納,nano也,即10^-9的前置語。納米世界,我第一個聯想就是高科技未來界,我因此被吸引然後用半日(沒錯,是12小時)看完這篇東西。 說真的,1~8真的很好看,特別是對於一眾街機高手,心裡大概會大讚這位「同行」吧!自認對街機並非全能,只不過對「旺角機神」程啟航和「葵涌機后」兼「血琪」周雅琪所長的街霸同頭文字D,仲有戰機類都係小弟玩得比較好ge game。提到戰機game,有個疑問就係點解唔用戰機game作為GM面試的遊戲instead of模擬足球呢?唔通係戰機game太雜?玩Strikers也不錯哦。戰機game更要來合作,比起戰國難度還要高,打BOSS更講來兩者合作,難到可憐的簡忠信沒聽過戰機遊戲?XDD 故事去到中間,就有D冇癮啦。雖然作者的RPG功力真係好深,佢寫種族同初心訓諫都唔錯。問題出在他們出城之後。說真的,我不太喜歡這種可謂「典型」的RPG進程,就是初心→尋寶→識到鍾意ge人→打BOSS。BOSS是誰?可以是GM們(對於程日東)也可以是陳盈知。有個明顯特徵就是其間主角一干人等就會很「神奇」地進步神速,而且級數越高功力差距越少,好比如Lv5能打敗Lv3可以毫不費力,Lv500打敗Lv400卻也很難。我不會批評箇中情節(相反地,作者的內容安排寫得很精采),只是太「經典」了。(被巴拖走) (題外話:提起「經典」,當然不能少了「典型愛情小說」這部囉~http://www.novelasia.com/beta/novel/novel_view.php?novelid=8763) 關於結尾,覺得有點不自然呢xD 說真的很喜歡航-琪配,既然作者安排佢地最尾係埋一齊,點解唔係結尾描述一下佢地呢?其實佢地煮幾慘下,一個月未到失職番XD 至於程日東的命運,作為一個Misc.也不錯。難道係篇幅所限?為何不能加個「尾聲」呢? 本人見識淺薄,能說就只有那麼多了=w= 祝大家丰年好運。

2 comments:

  1. 用12個鐘黎睇!?你咁講法,睇黎個故事會幾好睇~不過嘛,我驚我睇完都唔太明。(汗)

    ReplyDelete
  2. 唔難睇囉……
    12個鐘唔長丫……幾十萬字only(笑)

    ReplyDelete