Wednesday 21 January 2009

21-01-09

奇蹟係地獄派卷日生還 Eng Compo: 68/100 [60] Geography: 84/100 [70] 現在平均係81.4 明天relax一下沒卷派 -------------------------------------------- 意外咁輸左Maths 早知唔讓8分 感覺上就是艾利諾忽略了撒爾的本性 就是忽略了數學卷太淺 珊瑚:下次就讓你兩分好了,應該發生有趣的事情吧!呵呵~ 刀一揮下是殺的著,可是到手的獵物應該慢慢來才是吧(殘酷的笑) 一萬字寫不寫也沒關係 下學期讓你死翹翹寫十萬字也不錯~!

5 comments:

  1. 可惡!咁高分ga‥‥‥話時話,你宜家總分幾多?!ps我好憎你地既英文老師(陰沈)。我作文竟然‥‥‥(哀叫)

    ReplyDelete
  2. 我e家總分係819 out of 1000
    (笑)
    Miss Choi萬歲~~~
    太好人了啦~~~

    ReplyDelete
  3. =v=雖然你輸左數學,可是我也輸左IS啊‥‥‥仲有,就算我下學期輸左也好似唔駛寫十萬字掛?!?(不滿)

    ReplyDelete
  4. 因為有個翹字, 所以留個cm

    ReplyDelete