Monday, 15 December 2008

15-12-08

今日上中史堂果陣…… 林sir依舊鏗鏘有力咁係白板到寫狂草…… 成堂都好似以前聽過咁,多得暑假掃落的幾本近代中國史 呢個has drawn my attention 「……(光緒)個皇后都係慈禧幫佢揀,佢其實鍾意一個貴妃,叫珍妃…… 佢個下場好慘……俾慈禧拋左落井」 shock左 同Zenky果篇<<八千女鬼>>一模一樣囉 有興趣自己睇 http://www.myfreshnet.com/BIG5/literature/indextext.asp?free=100119117&page=101501688&billcount=14 Zenky自稱此文得到當年高3文學-小說首獎 值得一睇~! ******* 3A今日個Chinese oral勁crazzzzy 個topic係「"快"子比叉文明」 結果變左我同朱敬延1對1,隔離2位only附和 3對1某實有好有唔好 你應得唔好咪俾人拗死囉 (e.g. Fatmon) 應得好,從善如流者,可以見一個殺一個見2個殺一雙,多野講者,point 多咪高分囉 真係唔明……我話"快"子有槓桿原理係到又會麻煩?!?又會駁到你「俾我dead air」左?!? 唔好賴得就賴喎~ 講完,Ms Yu俾左個似是而非的CM,話文明應該講乜…… 其實,單講文明就大把野講啦!不過都好,我似乎有16.17分 用多左"例如",不過出左幾秒dead air 大概呢條topic太難吧 隔離班有幾悠topic,例如有「膠袋稅」咁 都係historical, logical同political的題目岩我多D~ 好怕明天的Eng Oral 唔好話俾我知要test 啊!! **其實係冇晒靈感寫文先上來打blog, 打xanga……**

No comments:

Post a Comment