Thursday 27 November 2008

譚貢之戰~

Causes 1)貢丸教得悶 2)譚智安未做完功課 Place: 3B classroom Outbreak 貢丸多次叫佢收埋,佢只係收左本maths書,講左聲吾好意思,但本簿仲擺係度。 How the war was fought? 貢丸下稱貢,譚同學下稱譚: 貢:你將本簿拎出黎拉,我要收左佢。 譚:.............你等陣(係櫃桶搵份學生會報訊黎敷衍貢丸`) 貢:吾係呢份..........呢位同學你囉本簿出黎做咩? 譚:(笑)我練字囉~ 貢:我要收左你本簿! 譚:我用本簿墊住張紙寫野姐 貢:你點解墊住張紙要打開本簿? 譚:張紙太大,要打開本簿。 貢:果張紙實係用黎遮住本簿。 譚:我真係墊野架! 貢:總之呢位同學你吾好講甘多,被本簿我! 譚:你知吾知我叫咩名?= =' 貢:你叫咩名根本同件事冇關(尷尬)(忘記了吧?算拉我地都慣~) 譚:你吾知我叫咩名又點知我咩性格呀? 貢:(火起~搶簿)你點解吾比我! 譚:(捉住本簿吾放)我點解要比你? (兩人各扯住簿的兩端,死都吾放!) 貢:你整親我只手,我可以告你! 譚:你都整親我只手,仲有我本簿~ 貢:你本咩簿? 譚:一本對我好重要既簿! 貢:(火滾~將簿搶走後轉身走,返去之後掀開sitting plan認真甘睇佢個名-v-)放學後黎見我! 譚:(小聲)tiu,癡線~ Impacts 1)Heavy casualties and sereve destructions-本簿差D爛左,雙方隻手似乎傷左 2)貢丸聲望插水

No comments:

Post a Comment